Pogoji vračila in povračila

Naša politika vračanja traja 14 dni, kar pomeni, da imate 14 dni po prejemu blaga, da nas kontaktirate, če želite blago vrniti. Če je od nakupa minilo 14 dni, vam žal ne moremo ponuditi povračila ali zamenjave.Če želite, da je izdelek upravičen do vračila, mora biti neuporabljen (nesestavljen) in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži. Pred vrnitvijo izdelka nas morate kontaktirati, saj v nasprotnem primeru vračila morda ne bomo mogli obdelati. Ne odgovarjamo za poškodovane ali izgubljene predmete, ki so bili vrnjeni brez predhodnega stika z nami ali našega dovoljenja.

Odobrena vračila

Ko bomo odobrili vračilo, boste od naše ekipe za vračila prejeli e-poštno sporočilo s številko vračila in navodili, kaj bo sledilo. Za vrnitev blaga v naše skladišče imamo na voljo 30 dni od prejema tega e-poštnega sporočila, po tem času pa bodo vračila opravljena po naši presoji.Izdelki, vrnjeni ali vrnjeni izven tega časovnega okvira brez predhodne odobritve, se lahko zavrnejo in vrnejo pošiljatelju, zaradi česar boste morda morali plačati dodatno kurirsko pristojbino. Naročil ne bomo povrnili, dokler naše skladišče ne sprejme in obdela vrnjenega izdelka.

Originalna embalaža

Če je vrnjeni izdelek UPORABLJEN, POŠKODOVAN ali ni v originalni embalaži, vam ne moremo ponuditi celotnega povračila in vam bomo zaračunali 30 % prvotne nakupne cene, da bi pokrili dejstvo, da izdelka ne moremo več prodati. Pred vračilom izdelka priporočamo, da posnamete fotografije izdelka in embalaže, ki bodo nazorno pokazale njegovo stanje. V primeru poškodb med prevozom boste z vizualnim zapisom stanja izdelka pred pošiljanjem pospešili postopek vračila in preprečili zavrnitev vrnjenega izdelka zaradi poškodb.Ne sprejemamo izdelkov, ki so nevarni materiali ali vsebujejo vnetljive tekočine ali pline. Prepričajte se, da so vsi izdelki, ki potrebujejo bencin, izpraznjeni iz rezervoarjev in da je pri izdelkih na baterije odklopljen kabel baterije.Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.Pred vrnitvijo izdelka se obrnite na službo za stranke, da bomo seznanjeni z vračilom, saj lahko v nasprotnem primeru pride do zamude pri obdelavi vračila.

Kako je s popravili in kam naj se obrnem?

Za popravila in vzdrževanje vašega izdelka obiščite poslovalnico Halsteren (samo po dogovoru). Ne moremo zagotoviti, da bo vaš izdelek popravljen takoj na kraju samem. Pomagamo vam lahko le, če ste izdelek kupili pri nas. Za vsa naša popravila zagotavljamo tudi jamstvo. Našim strankam nudimo 50 % popust na urno postavko ! namesto 60, - kot stranka podjetja BWW 2INVEST N.V. plačate le 30 € na uro (brez delov). Ali je kaj, česar ne moremo takoj popraviti? Še vedno bomo poskrbeli, da bo vaš izdelek pripravljen v 15 delovnih dneh. Nato lahko izdelek ponovno prevzamete.

Izdelek vrnjen po 14 dneh zaradi napake?

Včasih prejmemo predmete nazaj, ker so okvarjeni. Po preverjanju našega osebja se v 99 % primerov izkaže, da je to napačno. Pogosto vozila niso pravilno vgrajena, akumulator ni napolnjen ali preprosto ni priključen. Če izdelek vrnete zaradi napake, vendar se izkaže, da je v redu, vam bomo zaračunali stroške dela in administrativne stroške. Za stroške vračila izdelka je prav tako odgovoren kupec. Če se vozilo izkaže za okvarjeno v okviru garancije, ga bomo popravili in vrnili v 15 delovnih dneh. Če vozila ni mogoče popraviti, boste za to prejeli dobropis.

Zbirka

V redkih primerih bomo poskrbeli za povratni prevoz in vas obvestili o morebitnih stroških, ki jih boste morda morali plačati, preden se dogovorite za prevzem pri kurirju (glede na okoliščine se lahko zaračunajo povratni stroški in administrativne pristojbine od 20 do 40 EUR. Stroški vračila se lahko razlikujejo glede na velikost izdelka in jih določi naše kurirsko podjetje), o čemer boste obveščeni, preden se dogovorimo za prevzem. Z vami se bomo dogovorili za primeren dan, vendar ne moremo določiti točno določene ure, ko bo kurir prevzel pošiljko. Če zamudite prevzem, vam bomo morali to zaračunati, saj nam bo zaračunan zamujeni prevzem. Če menite, da se prevzema ne boste udeležili, nas o tem čim prej obvestite in poskušali bomo prevzem odpovedati, če pa to ne bo mogoče, bomo zamujeni prevzem zaračunali.

Spremljanje in sledenje

Če vračilo organizirate sami, priporočamo, da uporabite storitev sledenja, saj ne moremo biti odgovorni za vračila, ki se izgubijo med prevozom. Če bomo organizirali vračilo, bo treba plačati stroške kurirja in administrativne stroške, ki bodo odšteti od povračila, o čemer vas bo služba za stranke obvestila pred organizacijo vračila.Ne pozabite, da izdelek ostane vaš, dokler ga član našega skladiščnega osebja uspešno ne prejme, preveri in podpiše.

Prejeto vračilo

Ko bomo prejeli in pregledali vaš vrnjeni izdelek, vam bomo poslali e-poštno sporočilo, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi povračila ali dobropisa za trgovino. Če bo odobreno, bomo vračilo obdelali v petih delovnih dneh. Dobropis bo samodejno naložen na vašo kreditno kartico ali prvotni način plačila v 3-7 delovnih dneh, odvisno od načina plačila.Če vračila še niste prejeli, najprej še enkrat preverite svoj bančni račun. Nato se obrnite na podjetje za izdajo kreditnih kartic, saj lahko traja nekaj časa, preden bo povračilo uradno nakazano.Nato se obrnite na svojo banko. Pred knjiženjem povračila pogosto preteče nekaj časa za obdelavo. Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli povračila, nam pišite na service@berghofftoys.com.

Zbiranje in vračila (neuspešna zbiranja)

Če izdelek vrnete, ne glede na razlog, zaradi katerega ga je treba zapakirati, kurir ne bo hotel prevzeti izdelka, če ne bo pravilno zapakiran, zato bomo zaračunali neuspele prevzeme. Vaša odgovornost je, da zagotovite, da je predmet pravilno zapakiran, in preden se dogovorimo za prevzem, potrebujemo vaše potrdilo, da je temu tako. Priporočamo, da škatlo, v kateri ste prejeli izdelek, shranite v dobrem stanju.